Поговорим про бензин, газ и ДТ

Тема в разделе "Всё про авто, автоуслуги", создана пользователем zekakh, 19.02.15.

  1. Галаньба

    Галаньба

    Регистрация:
    10.07.12
    Сообщения:
    3.278
    А какого цены растет?
     
  2. Реклама

    Реклама

    Регистрация:
    06.01.12
     
  3. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
  4. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
    И сного радостные вести...

    До кінця літа пальне в Україні подорожчає на 1-2 гривні щонайменше – експерт.

    Ріст цін на пальне означатиме здорожчання продуктів на приблизно 20% – Корольчук

    Київ – Вказівники цін на українських АЗС за останні тижні показують системне зростання. В Антимонопольному комітеті заявили про порушення конкуренції з боку АЗС, а в уряді вказали на синхронність дій трейдерів в питанні підвищення ціни, натякнувши на прямі ознаки змови. Водночас самі оператори ринку пов’язали підвищення цін на бензин і дизпаливо зі здорожчанням нафти на світових ринках. Але, як заявив в інтерв’ю Радіо Свобода експерт з енергетичних питань Юрій Корольчук, світова ціна на нафту лише третя в списку причин після залежності України від імпорту нафтопродуктів і вартості іноземної валюти.
    – Які причини подорожчання бензину в Україні і як це позначиться на цінах інших товарів та послуг?

    – Ми залежні від імпорту нафтопродуктів і від закупівельної ціни, що формується в доларах чи євро. Ми веземо їх з Білорусі, Польщі та Литви. Третій фактор – світова ціна на нафту. Цей фактор не є визначальним, бо ми не є країною, яка видобуває значний обсяг нафти і ми не може на цю ціну впливати. Нафта впала до рекордної позначки 26 доларів за барель в лютому. Нині вона фактично 50 доларів за барель, тобто вдвічі більше.
    Прикро, що, коли ціна на нафту знижується, населення починає радіти і тішитися. Коли у світі тенденція змінилася, то ми бачимо, що для нас настав не дуже хороший час. За нинішнього курсу валют і знецінення гривні, можемо сказати, що нас очікуватиме зростання цін на нафтопродукти. Думаю, до кінця літа – на гривню-дві щонайменше.

    Варто згадати минулий рік, коли був стрибок гривні щодо долара і євро на рівні майже 30 гривень. І тоді було дуже показовим, що споживачі фактично згорнули свою діяльність. Очікування в перспективі – люди будуть згортати свою виробничу діяльність, обмежувати потреби, банально – менше їздити. Вони будуть голосувати гаманцем.
    – Громадяни є кінцевим споживачем. А які підприємства і галузі першими відчують наслідки підвищення цін на паливо?
    – Ті, для кого нафтопродукти є основним джерелом роботи. Це транспортні перевезення, «Укрзалізниця», яка використовує значні обсяги дизпалива; автомобільні перевезення, транспортування будь-яких видів продуктів. Таким чином, кожен ріст цін на нафтопродукти приблизно на гривню-дві означатиме, що вартість продуктів буде зростати в середньому на 20%.
    Це може стосуватися хліба, послуг доставки товарів додому тощо.

    – Антимонопольний комітет визнав, що є порушення на ринку нафтопродуктів. Ціни на паливо в Україні взагалі реально регулювати?

    – Заяви АМК і як пам’ятаємо, двічі зустрічі екс-прем’єра Яценюка з нафтотрейдерами і вимоги понизити ціни – це все адміністративні важелі. Вони не повинні бути на ринку, але треба врахувати, що ми живемо в умовах, коли на ринку нафтопродукції, дійсно, є змова. Антимонопольний комітет говорить, але довести не може. Нафтотрейдери не контрольовані з боку держави ні щодо якості палива, ні щодо його ціни.
    Споживач не може сказати, що держава гарантує відповідність ціни виробничій необхідності підприємства, яке продає ці нафтопродукти. Відтак підприємство саме по собі визначає ціну і домовляється з іншими учасниками ринку. Крім того, великий вплив має контрафактна продукція, яка виробляється підпільно, і це значний обсяг ринку. Навіть антимонопольний комітет визнавав, що йдеться про приблизно 30%.
    – В нашому ефірі слухачі запитували, чим займається Кременчуцький НПЗ і що з вітчизняними нафтопроводами? Прокоментуйте, будь ласка…
    – Я б іронічно-політично сказав, що треба було думати за кого голосували і кого вибирали. Проблема, що залишився один діючий нафтопереробний завод, є проблемою влади, як і попередньої, так і теперішньої. Завод залишився один і він не покриває потужностей України, тобто ми загнали себе у пастку і пожинаємо тепер плоди. Показово, що «Укртатнафта», Кременчуцький завод, який контролюється групою «Приват», вони мали б продавати пальне значно дешевше, ніж теж, що сьогодні у них є на стелах. Але вони використовують ситуацію на ринку, коли не контролюється ціна, зокрема Антимонопольним комітетом. АМК, дійсно, недіючий, його в нашій країні об’єктивно немає. Він використовується в політичних цілях – як по нафтопродуктах, так і в газовій сфері.

    Питання цін на паливо економічно сьогодні, на жаль, неможливо вирішити. Ми далі маємо наслідки залежності від імпорту, зниження вартості валюти і того, що на ринку є реальний фактор монополізму. Іншими словами – монополізму, за якого сторони домовляються між собою і не хочуть втрачати свої ринки.
    http://www.radiosvoboda.mobi/a/27754082.html


     
  5. maks80gel

    maks80gel Гость

    Покращення....
     
    Andrey8099 нравится это.
  6. Andrey8099

    Andrey8099

    Регистрация:
    18.02.12
    Сообщения:
    2.751
    Очень интересно о ВОГ (((( Скопировал с Драйва.
    Всем привет. Как то долго тянулась эта история но уже накипело. Итак ; на протяжении последних 2,5-лет заправлялся дизелем только на АСЗ ВОГ как бы все устраивало но с нового года начал замечать траблы после заправок на проспекте Отрадном 105 , то зимой в — 20 еле завелся то большой расход, то проблема с тягой бывало что и начинал дымить. Четыре раза звонил на горячую линию, обещали провести служ. расследование и созвонятся (хранил чеки) но увы, как я понял это все "филькина грамота".
    Решил понаблюдать и что мы имеем ; за последний месяц цвет диз. топлива менялся 4 ре раза (от белого до синего), последний раз две недели назад был разговор на эту тему с админом так как дирехтора никогда в нужный момент не оказывается на месте, на Азс брали у меня номер. тел. и слезно обещали как только появляется диреХтор сразу со мной связываются чтоб я подехал. Мне показали сертификаты на один и тот же вид топлива с одного и того же Мозырьского завода а вот с цветом получилась засада происхождение желтого никто обяснить не мог. Хотя слезно уверяли что топливо у них супер и возят его только брендированые автомобили.
    Заезжаю сегодня опачки, что сливаем ? Дизель?




    [​IMG]
    Слив непонятно чего под названием ДИЗЕЛЬ.


    А можно посмотреть документы? — Мороз, , , , пробник налить- иди мальчик че ты, , , , , , , , .
    Все бы было нечего если бы я визуально не знал этот бензовоз, он возит все и всем например вчера он сливался на ТНК так же он собирает отработку на СТО.
    Сегодня опять позвонил на гарячую линию … посмотрим.
    Думаю выводы каждый сделает для себя . Для меня дорога на эту АЗС закрыта
    https://www.drive2.ru/c/3137169/
     
    Professor, Серж, doc и 6 другим нравится это.
  7. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
    Типичный заказняк или самопис от конкурентов.... это очень заметно для меня)

    Трошке скажу шо знаю... в зависимости от сорта солярка действительно может иметь разные оттенки, и порой даже запах и степень "жирности"... по части брендированых авто, да это так в основном на таких машинах и возят брендированые азс... чужие бензовозы бывают тоже, бонально из-за не хватки машин или же несправности таких, просто пользуются логистическими услугами партнеров, а так же не редко бренды арендуют и резервуары на нефтебазах других трейдеров рынка из-за не хватки своих баз... могу лично несколько примеров рассказать...

    Эти все ньюансы многие не знают, и от не знания сочиняют бред... а данный пост с ДРАЙВА рассчитан на отпугивание потребителя и не более того !)
     
    Последнее редактирование: 13.06.16
  8. Koroll777

    Koroll777

    Регистрация:
    17.12.13
    Сообщения:
    3.121
    Любитель кацапского бенза в тетрапаке, лишился кормильца
    Screenshot_2016-06-20-10-59-02.png Screenshot_2016-06-20-10-59-10.png
    или прадо или рав, обгорел до "ниточки" только кенгурятник остался!
     
  9. Professor

    Professor Модератор

    Регистрация:
    02.06.14
    Сообщения:
    10.985
    Что за херня !!! Заехал с утра заправится газком цена 9,40 :eek::eek::eek:
     
  10. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
  11. Professor

    Professor Модератор

    Регистрация:
    02.06.14
    Сообщения:
    10.985
    Да и "родничек" в последний месяц что то стал "баловатся" наливом :( сегодня вдруг задули почти 41 литр и это не смотря на жару :confused: . до этого всегда 37-39 литров наливали и никогда более за все годы заправки .
     

    Вложения:

    Андрей13, Sanek и Airfly нравится это.